dinsdag 28 oktober 2014

Winter

Vandaag wil ik jullie weer eens een ander model kaart laten zien, namelijk een vouwkaart. Ik heb de kaart beplakt met papier uit het nieuwe Noor! Design blokje Winter Wonderland. Als je werkt met de Noor! Design blokjes kun je nooit scheef gaan, want alle papiertjes passen perfect bij elkaar.

En hebben jullie de muts en wantjes al gezien? Deze zullen vanaf eind November in de winkels liggen!


Ook op een winters kaartje kun je prima de rolroosjes gebruiken zoals je ziet. Gewoon stansen uit het designpapier uit het blokje Winter Wonderland. De plaatjes zijn wederom van HobbyVoordelig. 


Het patroon van deze kaart komt van het blog van Diny. (als je op haar naam klikt wordt je doorgelinkt naar het patroon)


En voor de liefhebbers heb ik er ook een studio bestand van gemaakt voor de Silhouette Cameo zodat je hem gemakkelijk kunt snijden. Je kunt dit bestand GRATIS ophalen in de Facebook groep: 



Fijne dag allemaal en bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog!

 
 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. wow dat is een heel vouw en kunstwerkje wat je gemaakt hebt,mooi gedaan
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart en de plaatjes vind ik ook erg mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel gaaf kaartje ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan...
    en ik heb het bestand in mijn cameo opgeslagen....
    dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen