woensdag 15 oktober 2014

Dutch Doobadoo uitgelicht

Goedemorgen lieve lezers,

Het is alweer de 15e van de maand en dat betekent altijd weer een feestje bij Dutch Doobadoo. We lichten iedere maand op de 15e een Dutch Doobadoo product uit en maken daarmee met het hele team een creatie naar eigen idee. Op deze manier willen we jullie inspireren! Deze maand hebben we gekozen voor het Dutch Mask Art stencil Diamond:


We hebben er een bloghop aan verbonden zodat je even bij alle dames op hun blog langs gaat. Leuk om te zien hoe iedereen het stencil op zijn geheel eigen wijze gebruikt heeft.

Daarnaast hebben we voor dit artikel ook een apart Pinterest bord waar alle creaties gemaakt met dit stencil voor jullie verzameld zijn: 


Wat moet je doen?

Hop tussen 15 t/m 18 oktober 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter. Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


Na deze periode zal het Dutch Doobadoo Design Team een winnaar kiezen en diegene krijgt van Jaap een leuk pakket Dutch Doobadoo artikelen toegestuurd.

En dit is mijn bijdrage geworden. Ik heb dit keer gekozen voor het maken van een canvas met een foto van Noor. Het formaat van de canvas is 20 x 20 cm. Niet zo groot voor als je nog niet zo lang met Mixed Media bezig bent, en dus zo gevuld als je als basis een foto gebruikt. 


Ik heb in de linker bovenhoek en in de recht onderhoek met de Dutch Doobadoo structuurpasta het diamond relief aangebracht met het Dutch Mask Art stencil wat we dus in de "uitgelicht" hebben deze maand. Na het drogen heb ik dit op kleur gemaakt met PanPastel in de kleur 280.1 Orange Extra Dark. (dit is meer bruin dan oranje hoor....) Deze kleur PanPastel past perfect bij foto's in sepia.


De tekst "Friends for life" heb ik gesneden met de Silhouette Cameo. Ik heb alles, dus ook deze tekst,  op mijn canvas geplakt met ModPodge. Hiermee kun je ook gewoon over je tekst heen kwasten want de lijm droogt transparant op. Weet je in ieder geval zeker dat het goed vast zit!


Ook de grote bloem is gesneden met de Silhouette Cameo. De mooie blaadjes onder bloemen zijn van kaftpapier en komen uit een Dutch Paper Art vel. Deze zullen vanaf 1 November in de winkels liggen. 


Ik wens jullie veel plezier met hoppen... op naar de volgende zou ik zeggen! 

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

30 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Ik heb nog nooit een mixed media gemaakt...Misschien toch.eens doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon aan beginnen Jona, zo heb ik het ook gedaan. Qua opbouw is het eigenlijk hetzelfde als kaartjes maken.

      Verwijderen
  2. Erg mooi, zowel de foto als het canvas!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gedaan, zo met het canvas. Lieve/schattige foto ook. Mooi ook de pasta in de hoeken. Prachtige bloem heb je gemaakt en de bladeren passen er erg mooi bij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi en leuk en hoe je het hebt gemaakt brengt mij weer op ideeen

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Heel erg gaaf gemaakt Jolanda ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk zo'n canvas, toch maar een keer proberen het resultaat is geweldig, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie canvast weer!
    Maar met je dochter erop ........... dan kan het ook niet misgaan.
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook weer zeer goed gelukt Jolanda. Mooi stencil. Ik heb Monique er gisteren ook mee zien werken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Wat een geweldige creatie met de kleine Noor erop heel erg mooi gedaan
    Ik hop weer even verder kijken naar al die schitterende creaties die jullie
    als team hebben gemaakt voor deze bloghop
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi !!!
    Wat een mooie creaties allemaal.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige canvas Jolanda, die pasta is toch echt gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie creatie Jolanda, mooie kleuren en ik vind de stencil heel mooi op het canvas bewerkt:)

    Ik hop weer verder door wil graag de andere creaties bekijken.

    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige canvas van een beeldmooi meisje ,
    je dochter

    GR
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi zo. En zo creatief met alle mixed media.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoesje om te zien, mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi zo op dat canvas en geweldige kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig weer jolanda! En wat is noor toch ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi canvas is het geworden en een prachtige foto heb je gebruikt, Jolanda!
    Je dochter is erg fotogeniek!
    De kleuren zijn super, ik hou ook van deze kleuren.
    Ga het ook eens proberen, lijkt me erg leuk om te doen!

    Groetjes en een fijne dag nog, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtige canvas geworden met Noortje in de hoofdrol :-)

    Groetjes,
    Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende canvas Jolanda...gave foto van Noor en die zwarte bloem springt er echt vanaf...heel mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieverd.
    Mooi geheel.

    Succes
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wow this is just so beautiful with the earthy tones. Loving the precious photo. {Would love you to visit my blog and join my 1,000 Follower Give-Away. Thank you so much, if you have already entered, and good luck.}
    Hugs
    DesĆ­re
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zeg! En zo in sepia is het een plaatje van een canvas geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi hoi
    ik kom even langs hoppen om te kijken naar je geweldige creatie en wat is ie leuk geworden zeg

    gr ellen en hop snel weer door

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk paneeltje. Steeds weer heel verrassend bij Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi! Ik heb al gezien dat ik vaker bij je kom hoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen