dinsdag 21 oktober 2014

Gefeliciteerd

Hallo en goedemiddag,

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je voor je gevoel helemaal inspiratieloos bent? Ik zat voor mijn gevoel helemaal in een kaartjes-maak-dip. Dus wat heb ik gedaan. Gisteren mijn hele kantoor op zijn kop gezet, alles van boven tot onder uitgesopt en mijn hobbyspullen weer eens geordend. Gisterenavond ben ik dus lekker gaan zitten en aan een nieuw kaartje begonnen.


Als basis voor dit kaartje was het uitgangspunt het label "gefeliciteerd". Dit komt uit een Dutch Label Art vel van Dutch Doobadoo en hebben we deze week "in de week van...". Dat betekent dat we met het hele Dutch Doobadoo Design Team dit product uitlichten en laten zien wat je er voor leuks mee kunt maken.


Verder heb ik op mijn kaartje de nieuwe Noor! Design rolroosjes gebruikt die vanaf eind deze week in de winkels zullen liggen. Wat takjes en wat swirls erachter. 


En bij een verjaardagskaart hoort natuurlijk taart. Dit stansje van een cupcake komt uit de collectie Vintage Flourishes. Past prima bij mijn vintage plaatje toch?


En achter het designpapier heb ik weer een oudere blauwe Noor! Design mal gebruikt. We hadden het er gisteren met het design team over dat we deze te weinig gebruiken terwijl hij eigenlijk hartstikke mooi is. Vandaar dus te zien op dit kaartje!


Ik ga vanmiddag nog maar wat maken, wat een druilerig weer he? Echt freubelweer!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:


  1. Haii Jolanda,

    Je moet vaker alles op zijn kop zetten in je kantoor,
    je hebt er iig veel inspiratie van gekregen, want ik
    vind het een hele mooie kaart geworden ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie creatie en de roosjes zijn erg leuk
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik inspiratieloos ben, dat is al een tijdje, zie je niks op mijn blog verschijnen. Wat ik bij jou zie kan ik nou niet bepaald inspiratieloos noemen. Het is allemaal hartstikke leuk, keigaaf, zeggen wij hier. Ga zo door, zou ik zeggen, ik geniet van je mailtjes als je weer iets moois hebt gemaakt. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen