vrijdag 3 oktober 2014

Believe in the magic...

Goedemorgen allemaal,
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie geïnspireerd door mijn lieve vriendinnetje Jenine. Het is een kerstkaart geworden waarop ik alle laatste nieuwe artikelen van Noor! Design gebruikt heb.


De basis voor de kaart is wit cardstock gecombineerd met het nieuwe papierblokje Winter Wonderland 6011/0047.


Op deze kaart heb ik de nieuwe kaarsjes gebruikt uit de collectie Happy Holidays. Deze verwerkt onder een toefje natuurlijk materialen en wat Noor! Design blaadjes.


De nieuwe grunge stempel heb ik gestempeld met bruine inkt op het designpapier uit het blokje.  Langs de swirls heb ik nog wat stipjes gemaakt met de Molotow marker.

 

Dit is een serie van 2 nieuwe stempels:

 

Bij de Demodagen bij Doe@Ding kreeg ik veel vragen hoe ik dat gedaan had met de kerstballetjes. Ik heb gewoon het designpapier uit het Noor! Design blokje Winter Wonderland gebruikt. De mal gestans en geembost en vervolgens lichtjes opgeschuurd zodat de witte binnenstructuur van het papier zichtbaar wordt. 


De kaart is verder afgewerkt met ijspegels en ijskristallen. 


Ik wens iedereen alvast een fijn weekend!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




5 opmerkingen:

  1. SCHITTERENDE KAART, Ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart!!ook de kleuren zjn helemaal mijn ding!!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Jolanda,

    Echt een onwijs schitterende kerst kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen