donderdag 30 oktober 2014

Warme winter wensen

Goedenavond allemaal,

Ik heb weer een winterkaartje gemaakt. Ik wilde als basis weer eens het Noor! Design papierblokje Winter Wishes gebruiken. Deze frisse blauwe tinten combineren prima met bruin en wit kraftpapier. 


De bingokaartjes heb ik ook weer eens voor de dag gehaald. Altijd leuk ook op kerstkaartjes. 


Ik heb weer een paar bloemen zelf gedraaid met de Noor! Design Roll Up roses, wat rode besjes erbij en je hebt een kersttoefje. De kraftkleurige blaadjes die je ziet komen uit een nieuw Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo.


De blaadjes uit je laservel snijden en ze zijn klaar voor gebruik!


Op veler verzoek heb ik dit jaar ook stempelsets gemaakt met Nederlandse kerstwensen. Een tekst hiervan heb ik gebruikt op dit kaartje.  Zowel het vogelhuisje als het vogeltje zijn van cardboard en komen uit een Dutch Cardboard Art vel.


Ook dit kaartje gaat natuurlijk zaterdag mee naar 't Scraphuis in Oosterhout, waar ik te vinden ben op de demodag in Activiteitencentrum De Slotjes. 

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:

  1. Wat ern gezellige winterkaart hebbje weer gemaakt!

    Prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuk en mooi winterstafereeltje is het geworden. Super Jolanda.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Echt een schitterende kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen