woensdag 29 oktober 2014

Fall is....

Goedemorgen lieve Noor vriendinnetjes,

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen zit Joyce aanstaande zaterdag in het mooie Limburg bij Harlekino. Het is momenteel zo'n drukke tijd dat we helaas niet altijd samen aanwezig kunnen zijn op een demodag maar ons "op moeten splitsen". Ik ben zelf aanstaande zaterdag op de demodag bij 't Scraphuis van Jolanda de Ronde in Oosterhout, Noord-Brabant. 



Ik ben hier samen met Kim uit het Dutch Doobadoo team en we zullen samen een mix-demo geven van de merken Noor! Design en Dutch Doobadoo. Ik heb hiervoor o.a. deze fleshanger gemaakt in herfstsfeer met als basis een mal van Dutch Doobadoo, gesneden uit kraftpapier en beplakt met papier uit het Noor! Design blok Autumn. 


Ik heb een fleshanger gemaakt in herfstsfeer, en daarbij mogen de Noor! Design paddestoelen natuurlijk niet ontbreken. Hoe ik de paddestoelen op deze manier opbouw, laat ik jullie natuurlijk zaterdag tijdens de demo zien. Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heet "ragged carolers".


De tekst komt ook uit een stempelset uit de Noor! Design collectie Autumn. Ik heb de tekst op een klein kaartje gestempeld en deze in een klein envelopje gestoken. Ook dat mini envelopje is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. 


Ik heb dit nieuwe Dutch Paper Art vel mogen maken voor Dutch Doobadoo met allemaal kleine herfstelementjes. Ik heb ze op mijn kaart ingekleurd met Copics, kijk maar eens naar de eikeltjes, de dennenappels en de losse blaadjes. Zijn ze niet leuk? 


Ik hoop jullie zaterdag allemaal te mogen begroeten in Oosterhout. 
En wij zijn er natuurlijk niet alleen, er zijn ook demonstraties van PanPastel, Sennelier, IndigoBlue, CraftEmotions en Let's Get Bizzee. Daarnaast 4 gratis workshops waar je zo aan kunt schuiven. Onder alle betaalde klanten wordt ook nog een loterij gehouden met diverse leuke hobbypakketten.

We gaan er weer een leuke dag van maken, jij komt toch ook? 

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


4 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige creatie geworden, Jolanda! Echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit Jolanda, heel mooi afgewerkt, ik wens je alvast een fijne demo dag toe, vanuit Friesland is dat net iets te ver, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke fleshanger heb je ervan gemaakt. En het dutch paper art vel is ook super leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Schitterende label ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen