vrijdag 10 oktober 2014

Sennelier bloghop

Goedemorgen allemaal en welkom op mijn blog,

Vandaag wederom wat leuks te melden. We gaan namelijk weer bloghoppen en dit keer doen we dat met het Design Team van Sennelier.


We laten met het hele Design Team weer een creatie zien waarbij we allemaal met dezelfde stempel werken. De stempeltjes zijn gesponsord door Kraftin' Kimie Stamps. De afdrukjes zijn ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. 


Je kunt meedoen aan onze bloghop door vanaf vandaag langs alle blogs te hoppen van de Sennelier meiden en bij allen een leuke reactie achter te laten. Dit is de volgorde van de hop: 



En dit is mijn bijdrage geworden. 


Ik wil graag met jullie delen hoe ik huidskleur maak. Ik mix deze kleuren:
252 Yellow Ochre + 679 Quinacridone Red + 116 Titanium White
Vooral door wit te gebruiken vind ik persoonlijk dat je een natuurlijke huidskleur krijgt. 


Als basis voor de kaart heb ik een Dutch Shape Art mal genomen. Deze 3 x getekend en gesneden in 3 formaatjes en op elkaar gemat. 


De koets komt uit de  Noor! Design Collectie Little Princess en vond ik wel goed bij het stempelafdrukje passen. De tekst komt van een Noor! Design stempelset.


De vlaggetjesstans heb ik 2 x gestanst en de roze vlaggetjes nogmaals uitgeknipt en op het grijze cardstock geplakt. De tekst "hoera" is gestempeld met een Noor! Design alfabet stempelset. 

 
 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! De kleurencombinatie is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Mooie kleurencombi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er supergaaf uit en erg handig die tip over het natuurlijk maken van lichaamsdelen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje en gezichtkleur erg mooi zo

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Jolanda,

    Schitterende kaart weer ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jolanda :-)

    Groetjes,
    Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De prinses die deze kaart krijgt zal vast heel erg blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je huidskleur is zeker heel mooi. De kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen