donderdag 16 oktober 2014

Believe in the magic....

Tijd weer voor een kerstkaartje. Dit keer weer een ander model dan gebruikelijk. Ik ben geïnspireerd door Jenine die een soortgelijk kaartje ook al heeft laten zien op het Dutch Doobadoo blog. Neem als basis een kaart van 15 x 22,5 cm, en ril je kaart op 7,5 cm.


Op de voorzijde van de kaart heb ik de wekker van een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb de wijzerplaat op het papier gezet met de Dutch Doobadoo structuurpasta. 


Aan de wekker nog een koordje en wat belletjes geknoopt.


Het stempelafdrukje is van Teddy Bo en ik heb ik ingekleurd met slechts 1 kleur l'Aquarelle van Sennelier, namelijk 202 Burnt Umber. 


En dit is de binnenkant van de kaart. Ook hier heb ik als basis het papier uit het blokje Winter Wonderland gebruikt. De tekst is ook gestempeld op designpapier uit hetzelfde blokje en gestempeld met een Happy Holidays Grunge stempel. 


Ik heb de kaart afgewerkt met swirls-, en blaadjesstansen en wat natuurlijk materiaal.


En nog even een totaalplaatje van hoe de kaart is als hij staat.


Leuk dat jullie mijn blog weer bezocht hebben. Tot de volgende keer maar weer!

 
 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



12 opmerkingen:


  1. Hoi Jolanda,

    Wat een schitterende kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje Jolanda heb hem ook even opgeslagen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag jolanda kan ik de dutch doobadoo wekker aleen gebruiken met de pasta ik heb hem gister op creweekend gekocht venray en ik kan het filmpje niet vinden op you tube kun je mij eens helpen gr ria aarts

      Verwijderen
  3. Super mooie kerstkaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart. Stuur de mensen die het klokje hebben gewonnen wel door naar jou voor een voorbeeld meis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag hoor Bep. Ik ben zelf helemaal fan van de wekker. Ik gebruik hem tot vervelens toe.... ;-)

      Verwijderen
  5. ik vind het een supercreatie;erg mooi
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan ziet er weer geweldig mooi uit.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen