donderdag 23 oktober 2014

Sketch It Challenge

Hallo dames,

Gezellig dat jullie weer even langskomen hier op mijn blog. Ook vandaag weer iets leuks.
De abonnees van ons Noor! Design magazine hebben hem alweer een aantal weekjes in huis en sinds afgelopen week ligt het blad ook los in de winkels. Daarom dagen wij jullie weer uit een kaart te maken met de Sketch It uit het blad. 

Ik heb voor jullie een kaart gemaakt met de Sketch It uit Noor! Design magazine nr. 4. Je kunt de sketch die Tiets gemaakt heb natuurlijk gebruiken voor ieder thema wat je wil, maar ik heb gekozen voor een huwelijkskaart. 



Daarbij mag de koets uit de collectie "Little Princess" natuurlijk niet ontbreken!


Hier een close up van de nieuwe Noor! Design rolroosjes.


En bij een challenge hoort natuurlijk een prijs. Tiets wil graag de bovenstaande rolroosjes verloten onder de deelnemers van deze Sketch It Challenge.



Stuur je kaart per e-mail naar tiets.w@gmail.com.
Meedoen kan tot en met zondag 16 November a.s.
(Op je kaart moet dus wel duidelijk de sketch uit het magazine terug te zien zijn)

Na deze datum zal ik alle inzendingen hier op het Noor! Design blog laten zien en daarbij een winnaar bekend maken. Ik hoop dat jullie weer massaal meedoen, heel veel succes!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




2 opmerkingen:


  1. Super mooi kaartje weer,
    en de sketch is ook gaaf ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet niet of het lukt ,maar het is een prachtige kaart wow

    BeantwoordenVerwijderen