zaterdag 25 oktober 2014

Merry Christmas

Goedemorgen deze morgen,

Ik heb gisterenavond weer lekker een kerstkaartje zitten maken. Als basis heb ik wederom het nieuwe Noor! Design papierblokje Winter Wonderland genomen. Dit keer gecombineerd met een stempelafdrukje van Magnolia. (Marianne was zo lief om me een heel pak ingekleurde stempelafdrukjes te overhandigen... super dankjewel!!!)


Het engeltje komt uit de collectie Vintage Flourishes. Als je het engeltje 2 x stanst in 2 kleurtjes en ze iets verschoven op elkaar plakt krijg je een soort schaduweffect. De postcard stempel heb ik met zwarte inkt gestempeld op designpapier uit het blokje. Alle randjes even oud gemaakt met een paper distresser. 


Noor! Design heeft ook heel veel leuke kerstwensen en hiervan heb ik er ook weer 1 gebruikt op deze kaart. Ook weer gestempeld op het designpapier uit het blokje. 


Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:


  1. Schitterende kaart weer Jolanda ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!

    Met allemaal mooie spulletjes!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een erg mooie kaart geworden
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen