maandag 13 oktober 2014

Happy Halloween

Goedemorgen op deze maandagmorgen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien in het thema Halloween. Ik wil laten zien dat je de Dutch Card Art mal met wekker ook op een andere manier kunt gebruiken dan als basis voor je kaart. Ik heb 1 helft uit kraft karton gesneden. De wijzerplaat heb ik gemaakt op designpapier met de Dutch Doobadoo structuurpasta.


De basis voor de kaart is natuurlijk weer een Dutch Shape Art mal, ik kan gewoon niet meer zonder. Ik heb deze in 3 formaten getekend en uitgeknipt en vervolgens op elkaar geplakt.


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heet Tabitha. Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met PanPastel en de aanzetten gedaan met l'Aquarelle van Sennelier. Het hekje op de kaart en ook de boom heb ik gesneden met mijn Silhouette.


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje. Fijne dag nog!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:


  1. Hoi Jolanda,

    Wat een vrolijk en gaaf kaartje,
    ik vind hem heel erg mooi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Halloween kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen