dinsdag 7 oktober 2014

Noor! Design Challenge

Na het enorme succes van onze eerste Noor! Design challenge hebben we uiteraard maar besloten om hier een vervolg aan te geven. Wat is er massaal meegedaan zeg, ontzettend leuk!

We hebben ook voor deze maand weer een nieuw thema bedacht, passend bij onze laatste nieuwe collectie en het seizoen en dat is:

A new month, so a new theme for a challenge. Matching with our new collections we have chosen the theme:

Autumn / Herfst 


We willen dus graag dit thema en de bovenstaande kleuren van de inspiratiefoto terug zien op je creatie. Zorg ook dat je iets van Noor! Design gebruikt op je kaart, wat het is maakt niet uit.

We want you to use the above theme in the above mentioned colors on your creation. Make sure you also use something from Noor! Design on your project.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 oktober 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl
(alle inzendingen worden na 29 oktober getoond hier op ons blog)

You can join our challenge till the 29th of October 2014 by sending it per email to:
info@noortje-design.nl 
En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


En natuurlijk heb ik zelf ook iets gemaakt voor deze challenge. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Noor! Design set met paddestoelen. Ik heb de paddestoelen beplakt met het papier uit het Noor! Design blok Fading colors, hierin zitten ook papiertjes met rood met witte stippen. 



De natuurlijke materialen mochten natuurlijk ook niet ontbreken op deze creatie om een herfsttafereeltje te creĆ«ren. De dennenappeltjes zijn nog wat aangezet met gesso. 


Ik heb met een vlaggetjesstans en de alfabet stansjes het woord Joy gemaakt en deze aan een touwtje geknoopt.


Ik wens iedereen heel veel succes met deze uitdaging. Ik hoop dat jullie allemaal weer massaal mee gaan doen net zoals vorige keer. Hoe leuk was dat! Alle inzendingen komen allemaal weer op het Noor! Design blog.


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. Wow schitterende herfstcreatie heb je gemaakt!
    Hoe langer ik kijk hoe meer details ik zie ;-)
    Super leuk!!

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Jolanda,

    Dat heb je echt super gaaf gemaakt,
    heeeeeel erg mooi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ¤
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen