zondag 31 maart 2019

Surprisebox

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuk project dat ik met jullie wil delen. Ik heb deze suprisebox gemaakt in paaluitvoering. De basis is gemaakt met een kant en klare kartonnen doosje.


Ik heb zowel de binnenkant als de buitenkant van het doosje helemaal beplakt met designpapier. Dit is best even een klusje met een hoop meetwerk maar dan heb je ook wat! ;-)


Op de bovenkant van het doosje heb ik een rozet gemaakt met een paar cirkels met schuldrandje en een leuke tekst uit het Bella Lulu knipvel Happy Easter. Plak een leuke strik op de tekst.


Het doosje sluit met een drukmagneetje.


Als je het doosje opent krijg je 3 losse bakjes. Ook deze zijn dus aan zowel de binnen- als buitenzijde allemaal beplakt met designpapier.


Je kunt dit doosje vullen met bijvoorbeeld paalschuimpjes of eieren en zo heb je een leuk paaspresentje dat je cadeau kunt geven.


Ik heb van het maken van dit doosje ook weer een video gemaakt. 
In deze video laat ik onder andere zien:

- het beplakken van de binnen- en buitenzijde van het doosje
- het maken van de rozet zodat het doosje toch nog open kan
- het oppompen van het doosje


Deze video heb ik weer gepost in onze groep voor de leden die een All Inclusive abonnement hebben. Ik hoop dat ik jullie hiermee weer mocht inspireren!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




2 opmerkingen: