maandag 25 maart 2019

Happy Wedding

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Daar zijn we weer met een creatie waar ik tijdens een LIVE uitzending afgelopen zondag aan begonnen ben. Als basis heb ik de nieuwe Dutch Foldcard Art mal van het kijkkastje genomen maar ik wilde er deze keer eens wat anders mee maken, namelijk een flapjeskaart.


Ik heb van de kaart dus een soort drieluik gemaakt met aan beide zijkanten twee flapjes. Hoe ik de basis gemaakt heb kun je terugkijken in dit filmpje op You Tube:


Ik heb er een trouwkaart van gemaakt en heb de kaart dus aangekleed met een plaatje en de leuke teksten uit de Secret Garden labelvellen.


Binnenin een toef gemaakt met bloemen en takjes, beiden gestanst uit designpapier Roses & Polka Dots zodat je eenheid krijgt met je kaart.


Zien jullie dat duifje? Dat is ook een nieuwe Little Happiness stans die medio april uit gaat komen.


Links en recht op de kaart heb je dus telkens twee flapjes, een grote en een kleinere ervoor. Beide flapjes zijn gesneden met de tekenlijnen op de Dutch Foldcard Art mal van het kijkdoosje.


Op het grootste flapje heb ik een pocket gemaakt en daarin bingokaartjes gestoken.


En zo ziet de kaart eruit als hij dicht is. Ik heb er een banderol omheen gemaakt en deze afgewerkt met een blauwe Noor! Design mal met hart.


En tot slot dus nog even het totaalplaatje. Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



4 opmerkingen: