woensdag 3 april 2019

Triple Twisted Easelkaart

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen,

Vandaag heb ik weer een leuk model kaart voor jullie, namelijk een twisted triple easelkaart.
Neem als basis een stuk cardstock van 30 x 30 cm. Snijd deze in 2 stukken:
- 30 x 20 cm (dit wordt je basis)
- 30 x 10 cm (dit worden je kaartjes 3 stuks 10 x 10 cm)


Ik heb op deze kaart ook leuke labels verwerkt die ik gemaakt heb met de Vaessen labelpons met eurolock. Rijg er een stukje kant doorheen en knoop hier een koordje omheen.


Ik heb op de buitenste kaartjes een paar pockets gemaakt en hier de labels in gestoken. Het is ook leuk om aan je label nog een bedeltje te hangen.


Ik heb de kaart aangekleed met leuke labels en teksten uit de Vintage Baby Boy labelvellenset.


De tekst "precious" en het leuke waslijntje komen uit een Dutch Paper Art van van Dutch Doobadoo. Dit zijn kant- en klare motiefjes die je alleen maar uit het vel hoeft te knippen.


De onderzijde van de easel heb ik afgewerkt met het treintje uit de Noor! Design collectie Happy Baby. Mat deze op wit papier zodat hij nog iets mooier uitkomt.

Het filmpje waarin ik deze kaart gemaakt heb kun je nu weer terugkijken op ons Noor! Design You Tube kanaal zie:


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit kaartje!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf model kaart!!
    Bedankt voor het delen en de duidelijke uitleg!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen