donderdag 14 maart 2019

Happy Easter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat je ook weer even langskomt op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes. Ik heb het gecombineerd met het nieuwe Bella Lulu Knipvel Think Pink.


De basis voor deze kaart is gemaakt met een Dutch Shape Art mal. De kaart is verder aangekleed met heel veel nieuwe Noortjes zoals deze leuke set:


Het plaatje uit het Bella Lulu knipvel heb ik uitgeknipt en tussen het gras gezet.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Fijne dag gewenst allemaal!


   


18 opmerkingen:

  1. Gave mallen zijn dat super leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart is dit weer Jolanda! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooie kaart Jolanda, mooie knutselspulletjes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een beauty, ik heb de mallen ook vandaag ontvangen, morgen mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zo blij dat het me eindelijk lukt om een reactie te plaatsen, met de laptop krijg ik het niet in orde maar op mijn mobiel wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje. De nieuwe Noortjes zijn weer helemaal te gek. En ik ben verliefd op dit Bella Lulu knipvel. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je dit hebt gemaakt met de nieuwe spullen. Erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt Jolanda.
    De nieuwe Noortjes zijn weer fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart in mooie voorjaarskleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schatje!! Heel leuk kaartje Jolanda! Je wordt er gewoon vrolijk van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk paaskaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig schaapje en hele mooie randjesstansen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke Bella Lulu’s! Je hebt er een hele mooie creatie mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen