zondag 24 maart 2019

Pop Up box

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Ik vind het altijd een uitdaging om iets leuks te doen met een Dutch Doobadoo mal. Vandaag heb ik gekozen voor deze pop up box mal, want die komt nog niet zo heel vaak voorbij maar is echt hartstikke leuk. Ik heb er een paasuitvoering van gemaakt. 


Het designpapier komt uit de set Happy Easter van Noor! Design. Langs de randjes heb ik de nieuwe blauwe Noor! Design mal gebruikt en die past weer perfect bij de mal van het ei. 


Met kuikentjes, gemaakt met de Mon Ami stans Fiona heb ik de kaart opgeleukt. Laat je fantasie de vrije loop en maak Fiona in diverse modellen en posities.


Rondom het doosje heb ik met rood papier een soort lint gemaakt met een strik.


Ik heb van het maken van deze kaart ook een filmpje gemaakt wat je nu terug kijken op het Noor! Design You Tube kanaal:



Ik hoop dat ik jullie hiermee weer mocht inspireren en bedank jullie weer voor het bezoekje aan mijn blog. Graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 




1 opmerking:

  1. Wauw Jolanda!! Wat een schitterend doosjes heb je ervan gemaakt!
    Geweldig ook met die kuikentjes!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen