zaterdag 2 maart 2019

The best

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

We hebben weer wat leuks voor jullie in petto bij Noor! Design. We willen graag een hele toffe productlijn in het zonnetje zetten, namelijk onze Happy Travel collectie.


Dit is een set designpapier met bijpassende labelvellen.
En dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb:


De basis van mijn kaart is gemaakt met de nieuwe Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo die sinds deze week in de winkels ligt.


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 2 maart langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.

Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van:


Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    




17 opmerkingen:

  1. Leuk papier soms lastig om iets mee te bedenken maar als ik dit zie dan popt er weer een idee op in mijn brein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk papier, en mooie kaart ik heb het nog liggen en onbreekt me aan tijd, zo zonde maar misschien dat dezze bloghop me een extra pusch geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi plaatje en mooi papier! J e hebt er een prachtige kaart mee gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig plaatje en mooie combinatie met deze Noor kleuren, lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda ! Ik probeer de bloghop te volgen, maar bij Katja loopt het mis. Ik kan daar geen reactie achter laten en ook op jullie hoofdblog, kan ik geen reactie achter laten. Iets te maken met mijn profiel? Ik ben duidelijk ingelogd, maar moet toch een profiel kiezen uit een 'blanco' lijst??? Ik denk dat ik dit vroeger ook al wel eens heb gemeld, maar weet nog steeds niet waarom het bij de meesten wel lukt om een reactie achter te laten bij de andere dan weer niet. Jammer dat ik dus niet mee kan doen met jullie bloghops. Het zijn nochtans mooie kaartjes, en ik kom ook graag eens in aanmerking om iets te winnen :( Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk deze kaart, papier is ook geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk plaatje. Ik vind het combineren van alle materialen lastig.dat is hier weer goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave lijn is dit toch, er is zo veel mogelijk en ik ben helemaal verliefd op de kleuren. Gaaf kaartje heb je gemaakt!
    Dank je wel voor de inspiratie. Ik ga verder hoppen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart! En zo leuk met al die labels erbij. De kleuren vind ik zo mooi gekozen in dit pakket. Prachtig dat goudgeel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bravo belle réalisation !!!!! j'adore cette collection tres inspirantes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf! Prachtig begin van de bloghop.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful colours with fantastic textures and details. Love the design and the sweet image too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn reactie zal wel saai zijn want alles van jou is fantastisch. Deze kaart ook weer. Die kleuren. Zo mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een schitterende kaart is het geworden😍😍. Ik heb van de week mijn eerste kaart met dit papier gemaakt. Super gaaf papier. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief kaartje Jolanda, heb je live hiervan gezien en leuk idee om de mal zo te gebruiken.
    De afbeelding en papier zijn ook heel mooi.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen