vrijdag 22 maart 2019

Opkikkertje nodig?

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal, en gezellig dat je weer even langs komt op mijn blog. Vandaag heb ik een beetje inspiratie voor als je iemand een opkikker wilt sturen.


De basis voor dit doosje heb ik gemaakt met een Dutch Box Art mal van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt uit de set Lavender Garden en daar past het Bella Lulu knipvel met de kikkers weer perfect bij zoals je ziet. 


Achter het venster van het doosje heb ik mica geplakt en er kikkersnoepjes in gedaan. Deze zijn van Haribo en koop je gewoon bij de supermarkt. 


De leuke tekststempel is ook van Noor! Design, ik heb deze gestempeld met Memento inkt in de kleur Grape Jelly. De labels zijn gemaakt met de Bella Lulu Tag Along stans.

Ik heb van het maken van dit doosje ook een filmpje gemaakt. Dit kun je nu terugkijken op ons Noor! Design You Tube kanaal:


Bij deze uitzending hebben we dus ook weer een leuke ACTIEPAKKET voor jullie gemaakt:



Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en ik zie jullie reacties graag tegemoet!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   



1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend gaaf doosje is het geworden! En het idee om er kikker-snoepjes in te doen, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen