maandag 25 maart 2019

Bella Lulu Bloghop - Think Pink

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen,

Eindelijk is er weer een nieuwe Bella Lulu knipvel met Unicorns, want daar was nog enorm veel vraag naar. Ik heb er dit leuke knipvel Think Pink van gemaakt.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0029 Bella Lulu Knipvel Think Pink


En dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb. Ik heb gekozen voor de flamingo's uit he knipvel en deze uitgeknipt.


Ook de leuke tekst Happy Bird-Day komt uit het knipvel. Achter de flamingo's heb ik het nieuwe eucalyptus takje gebruikt dat medio april in de winkels ligt. Op kleur gemaakt met distress inkt in de kleur iced spruce.


De basis voor de kaart is gemaakt met een Dutch Foldcard Art van Dutch Doobadoo.





De kaart is afgewerkt met een leuk label met een verjaardagstekst.

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens jullie nog een fijne dag!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 


10 opmerkingen:

  1. Wordt weer genieten vandaag.watveen leuke kaart Jolanda.💕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, helemaal mijn kleurtjes😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een super gaaf knipvel!!
    Die unicorns en flamingo's zijn echt te mooi!! Ideeën borrelen al omhoog!!
    Schitterende kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke vouwkaart heb je met de flamingo's gemaakt. Het "golf"randje past er mooi bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig kaartje😍😍, de Flamingo past heel mooi bij het dessinpapier condoleance. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje weer,Jolanda!
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen