donderdag 21 maart 2019

Hallo Lente

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Daar zijn we weer met een nieuwe paascreatie. Ik ben druk aan de slag gegaan met de nieuwe Mon Ami stans Fiona. Zoals je ziet kun je met 1 stans weer heel veel verschillende kippetjes maken.


Ik heb voor de basis van dit project weer mijn favoriete Dutch Box Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit keer heb ik er Mentos snoepjes in gedaan.


Het designpapier komt uit de set Rainy Days, lekker frisse kleurtjes die ik wel vond passen bij de kuikens. De kuikens heb ik tussen het nieuwe grasrandje gezet van Noor.


Werk je kaart aan de zijkanten nog af met een willekeurig randje van Noor. De tekst komt uit een Bella Lulu knipvel.


De eierschalen heb ik bewerkt met Crackle Paint van Ranger. Zo lijkt het net of je echte barsten in je eierschaal hebt. Let op: crackle aanbrengen en aan de lucht laten drogen, dus niet met de heattool.


We hebben bij deze artikelen een leuke combideal voor jullie gemaakt zie:



Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en graag tot een volgende keer maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

       



4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend doosje heb je gemaakt!! En de kuikentjes zijn echt schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Jolanda,
    Echt wel een heel leuk doosje heb jij gemaakt!!
    MVV Gina Belgiƫ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig die kuikentjes. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen