maandag 11 maart 2019

Happy Easter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Het is weer maandag en dat betekent weer bloghopdag bij Bella Lulu. Altijd leuk om te maken, babykaarten zowel voor jongens als voor meisjes. Bij Bella Lulu hebben we daar een leuke knipvel voor met onderstaande leuke babies met mutsjes van dieren.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0002 Bella Lulu Knipvel baby

Ik heb er zelf dit keer ene paalkaartje mee gemaakt!


De basis voor de kaart is gemaakt met de Dutch Card Art schelp. Kleed je kaart aan met paaseieren, kattenstaarten en gras. 


Stans de tekst uit en plak hierachter een paar wolkjes.


Ik wil jullie weer bedanken voor jullie bezoekje aan mijn blog. Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:

Monica

Ik wens jullie nog veel plezier met hoppen!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

 


16 opmerkingen:

  1. Oh,wat een lief paaskaartje,mooi opgebouwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Jolanda. Maar wat is een paalkaart?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie nu dat het een typefout is. Moet ws paaskaart zijn🤣

      Verwijderen
  3. Ik heb de opmaak gisteren gevolgd. Ik ben verliefd.wat een beeldige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo hij is leuk.... de live heb ik voor vanmo bewaard.... en ik ga lekker even aan de slag.... voorbeeld is alleen al prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat en schatje weer Jolanda. 😍😍Deze baby past ook precies in de paas sfeer van deze kaart. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo mooi kaartje ,ik heb het gisteren gezien hoe je het gemaakte heeft ,
    grtjs Christel xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een liefje deze kaart, gister niet kunnen kijken maar vandaag ga ik aan de slag. grtjs Gerry Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Live meegekeken gisteren! Het is zo'n leuk kaartje!! Maar waar is mijn ei nou????............. zoek, zoek, zoek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje weer,Jolanda! Heel leuk gecombineerd in het paasthema.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gisteren al gezellig meegekeken met de live, leuk hoor om met het babyvel een paaskaartje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje mooi gemaakt ook👌
    Leuke spulletjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Hele leuke knipvelfiguurtjes ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen