maandag 15 september 2014

Winter Wishes

Goedemorgen allemaal,

Weer thuis, terug in het normale ritme met weer een drukke werkweek voor de boeg want aanstaande vrijdag staat de Noor! Vriendinnendag op de agenda. Toch heb ik nog tijd gehad om weer een kaartje te maken:


Het is dit keer een winters kaartje geworden. Het papier komt weer uit het Noor! Design Winter Wishes blok. De postcard is een stempel van Noor! Design die ik ook op het designpapier gestempeld heb. 


En op dit kaartje heb ik ook de nieuwe Icicles randstans 6002/2036 gebruikt, die rond 25 September in de winkels zal liggen. Je kunt hem natuurlijk alweer als pre-order bestellen in de Noor! Design webshop. (de tekst Winter is ook een nieuwe mal maar daar moeten jullie nog een maandje langer op wachten helaas....) 

   

De kerstbal is een mal uit de collectie Happy Holidays. Deze heb ik gestanst, in de mal laten zitten en beinkt. De tekst Ho Ho Ho komt van een stempelset, passend bij deze malletjes. 



Gisteren had ik dus voor de oplettende lezers een "reageer en win-actie" hier op mijn blog. Dit voor de dames die altijd trouw een leuke reactie achterlaten. Ik heb als winnares gekozen:

Giovanna Manconi
(stuur mij even je adres op info@noortje-design.nl en ik stuur je wat leuks toe!)

Werk ze allemaal weer deze week en hopelijk tot snel maar weer!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


5 opmerkingen:

  1. Jolanda , WAUW.... wat een schitterend kerstkaartje heb je weer gemaakt !!!!!

    groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig nostalgisch kaartje is dit! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook weer een geweldige kaart,
    heel mooi in de winter sfeer ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi jolanda wat leuk dat ik iets gewonnen heb!! Dankjewel. En weer een super mooi kaartje heb je gemaakt . Ik ga je mijn adres mailen . Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je mailtje Giovanna, je envelopje met wat leuks erin ligt klaar hoor. En ik zie je vrijdag!

      Verwijderen