dinsdag 23 september 2014

Season of change

Ik was al fan van de Dutch Shape Art mallen, dat was duidelijk. Ook deze maand zijn er weer nieuwe modellen uitgekomen. Op verzoek van Joyce heb ik een Dutch Shape Art mal gemaakt van een label. En ik ben er zelf ook alweer mee aan de slag gegaan.


Aan een label hoort natuurlijk een strik. Ik heb geen gewone strik gebruikt maar een strik gestanst met de mal 6002/0183 uit de Noor! Design collectie Ribbons & Bows. Daarop nog een strikje van kant en een houten dennenappel.


Het mooie vierkante frame is een nieuwe blauwe Noor! Design mal die vanaf eind deze week ook in de winkels ligt. 


Het stempeltje van Magnolia heeft Sas voor mij ingekleurd met Copic markers en de kleurtjes passen precies bij het designpapier uit het Noor! Design blokje Vintage Textures wat ik gebruikt heb voor deze kaart. 


Deze Dutch Shape Art mal en nog veel meer leuks nemen wij aankomende vrijdag en zaterdag voor jullie mee naar Doe@Ding. De hekjes uit kraft komen uit een nieuw Dutch Paper Art vel. Zijn ze niet leuk? Niet 1 hekje is hetzelfde dus daar kan toch geen stans tegenop?

 


Ik hoop jullie allemaal weer gezellig te zien bij Doe@Ding in het Atlas hotel in Spijkenisse aanstaande vrijdag en zaterdag. Vrijdag ben ik er samen met Joyce en zaterdag samen met Kim.



Wij hebben er weer heel veel zin in. Ik zal later deze week nog meer inspiratie laten zien.
Tot ziens!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



7 opmerkingen:

  1. Prachtige labelkaart Jolanda, een mooie aanwinst deze shape art label.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    wat een leuke labelkaart! Een superleuke mal en ook de hekjes vindt ik heel mooi!
    Doe a ding is voor mij te ver weg maar ik probeer de mal gauw in mijn bezit te krijgen want hij is wel erruggg leuk!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is tie leuk zeg, is weer een op de verlanglijst hoor. Ik vind de DDBD mallen ook zo geweldig maar wil er nog vele in mijn collectie hoor (LOL) Ik kom zaterdag ook, lijkt me leuk om jullie eens in levende lijve te ontmoeten.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Dat was dan een goed idee van Joyce, ik ben er ook groot fan van !
    En jouw voorbeeld is echt weer super de puper, wowwww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf geworden en wat is het een super leuk label ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi labelkaartje Jolanda weer een must have deze shape mal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen