zondag 7 september 2014

Herfstachtige wekker

Goedemiddag lieve lezers,
Jullie hebben vast de nieuwe Dutch Card Art mal met werk al wel voorbij zien komen op Facebook of Pinterest. Het Dutch Doobadoo team heeft er namelijk al de meest mooie creaties mee gemaakt. Dus ook bij mij begon het te kriebelen en ook ik ben ermee aan de slag gegaan.


Ik heb bij mijn wekker gekozen voor het thema herfst. Daarbij kon ik natuurlijk mooi de nieuwe Noor! Design collectie Autumn gebruiken. 


Ik heb de wekker op een kurken onderzetter gezet. Deze heb ik eerste beplakt met designpapier, lintje erlangs gelijmd en toen tilantia erop. De lieve kleine paddestoeltjes heb ik bij HobbyVoordelig gescoord.


En zien jullie hoe ik de nieuwe Noor! Design Autum paddestoelenrand 6002/0317 verwerkt heb? Ik heb hem eerst gestanst uit wit. Vervolgens uit groen designpapier en hier het gras uit geknipt. Vervolgens nog een keer uit rood designpapier en hier de hoedjes van de paddestoelen nogmaals uitgeknipt. Plak alles op elkaar. De witte stipjes heb ik met een perlenpen erop gezet.

Ik ga weer gauw verder met mijn volgende herfstcreatie.... ik heb de smaak te pakken!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




8 opmerkingen:

  1. schitterende creatie Jolanda harstikke mooi die najaarskleuren ook te zien op jou mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind deze creatie echt geweldig,
    toen ik hem op fb zag vond ik hem al zo gaaf !
    Leuk hoor ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Jolanda! Top!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker geweldig!

    Begint bij mij ook te kriebelen om hem uit de verpakking te halen. Maar eerst mijn arreslee afmaken... hihi...

    Je herfstserie is ook leuk! Mijn moeder heeft hem al stiekum uitgedraaid bij mij.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet de slee idd ook nog maken... dat gaan we deze week doen. Ik zie jouw creatie ook graag verschijnen! :)

      Verwijderen
  5. HELEMAAL geweldig Jolanda net echt zo.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een superherfstcreatie, wat mooi! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen