maandag 29 september 2014

100% mooi, 100% trouw

Goedemorgen allemaal,
Een nieuwe werkweek staat weer voor de deur. Ik heb weer een kaartje voor jullie gemaakt en dit keer gaan we op de vintage toer. Het plaatje wat ik gebruikt heb is van Syta van Gelderen


Bij het plaatje vond ik de Noor! Design stans met de antieke spiegel uit de collectie Little Princess wel heel toepasselijk. En daarbij vond ik ook nog een mooie tekst.


De blauwe vierkante mal heb ik gestanst uit zwart cardstock en deze vervolgens gemat op parelmoer papier. Zo komt je frame nog iets meer naar voren. Bovenaan de kaart zit de muzieknotenrand uit de Noor! Design collectie Dance to the Music.


Het designpapier van de kaart komt uit het blokje Fading Colors en paste exact bij de achtergrondkleur van het vintage plaatje.


Een mooie toef mag op een vintage kaartje natuurlijk ook niet ontbreken en hierachter heb ik natuurlijk de Noor! Design Leafs stansjes weer verwerkt.

Fijne week allemaal en tot de volgende blogpost maar weer. Dank wederom voor alle lieve berichtjes die jullie steeds hier achterlaten.

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:

  1. geweldig mooi kaart Jolanda, echt super. Was leuk je gezien te hebben afgelopen zaterdag bij Doe@ding. was erg leuk al die demo's.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Jolanda,

    De vierkante mal is echt een toppertje,
    is nu al een van mijn favorieten !
    Jouw kaartje is ook weer super,
    de kleuren passen weer mooi bij elkaar ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen