woensdag 3 september 2014

Season's Greetings

Aanstaande zaterdag ga ik weer gezellig met mijn vriendinnetje Joyce op stap. We gaan samen een demo geven bij HobbyVoordelig in Delft. Aan bod komen de laatste nieuwe artikelen van Noor! Design en Dutch Doobadoo. Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen natuurlijk om jullie weer veel leuks te laten zien.


Op dit winterse kaartje mag de nieuwe vintage flourishes stans met de vogeltjes niet ontbreken. Ik heb ze wat aangezet met gesso zodat het lijkt of ze in de sneeuw zitten. Achter de vogels heb ik een taartrandje geplakt. 


Het frame dat achter het vintage plaatje van HobbyVoordelig zit komt uit de Noor! Design collectie met blauwe mallen. Als je dit weer mat op een stukje bruin ribbelkarton springt je frame er nog extra uit.


De tekst komt uit een Dutch Label Art vel van Dutch Doobadoo, kant-en-klare teksten in een uitdrukvel. Op het kraft label heb ik nog een paar Dutch Paper Art knoopjes geplakt. 


Ik hoop dat wij jullie zaterdag allemaal weer mogen begroeten in Delft.


Een ieder is welkom die dag tussen 10.00 en 16.00 uur in Winkelcentrum De Hoven.

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: