zondag 28 september 2014

Snow kisses

Dat de Dutch Shape Art mallen afgelopen weekend bij Doe@Ding populair waren dat bleek weer wel. Leuk was het om te horen dat velen van jullie al diverse mallen uit deze serie in je bezit hadden. Er zijn ook deze maand weer nieuwe modellen uitgekomen, o.a. deze ijskristal.


Ik heb er dit winterse kaartje mee gemaakt. Het plaatje met de ijsbeertjes is van Syta van Gelderen. De basis van de kaart heb ik gesneden uit kraft papier. Vervolgens de Dutch Shape Art mal nog een keer gemat op designpapier. de randjes van het kraft zijn aangezet met gesso.


Het kraft label komt uit een Dutch Label Art vel. Dit heb ik nog wat bijgetekend met een Molotow marker. Onder het plaatje heb ik mijn favoriete ovalen blauwe Noor! mal gebruikt, en deze gemat op wit papier. De kaart is afgewerkt met ijskristallen uit een vel Dutch Paper Art.


Ik wens iedereen nog een fijne zondag. Geniet van het zonnetje!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




7 opmerkingen:

  1. Hij is leuk. Ook deze zal wel in mijn verzameling komen. Hihi....

    In een handomdraai heb je een leuke kerstkaart.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn echt heerlijke mallen voor snel-klaar kerstkaartjes en het resultaat is echt leuk zoals je ziet!

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart Jolanda, een hele mooie mal ook! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaaaaaaaaaaaaf heb hem sinds gisteren in mijn bezit ff wezen shoppen op de beurs in Hardenberg hihi.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jolanda je zult hem zeker leuk vinden, veel plezier met deze leuke Dutch Shape Art mal en we zien je kaartje wel verschijnen in onze Dutch Doobadoo Facebook groep.... ;-)

      Verwijderen

  4. Hoi Jolanda,

    Dat is weer een hele gave mal,
    je hebt er weer iets supers van gemaakt ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie mal! Een leuke creatie met mooie winterse kleuren!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen