dinsdag 2 september 2014

Enjoy

Jippie, eindelijk zijn er nou eens vintage plaatjes in mijn favoriete kleur: fuchsia rose.
Of zijn het dan geen vintage plaatjes meer als ze deze felle kleuren hebben? ;-)
Never mind, ik heb er in ieder geval een kaartje mee gemaakt.


Ik heb als cardstock dus ook gekozen voor fuchsia en appelgroen. Dit heb ik gecombineerd met designpapier uit mijn Noor! Design papierblok Wood Textures.


Een toefje bloemen mag op de kaart ook niet ontbreken met daaronder natuurlijk de Noor! Design Leaves stansjes.


De randmal is een exemplaar uit de collectie Ribbons & Bows. Hier kun je een lintje doorheen rijgen. Ik heb de strik zelf nogmaals uitgestanst en verhoogd met foamblokjes op de rand geplakt.
De basis voor de kaart is gemaakt met een Dutch Shape Art mal van Dutch Doboadoo.


Iedereen een hele fijne dag gewenst en bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet nog even naar beneden te scrollen voor het bericht hieronder. Je kunt namelijk nog tot en met morgen meedoen met de Noor! Design bloghop.

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



13 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombinatie....ik zou het niet weten of het in deze kleur nog vintage is.
    Maar zoals je zelf al zegt never mind, je kaart is weer een lust voor het oog geworden.
    Wie wil er nu niet z n mooi kaartje op z n deurmat vinden....ik wel hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wowwww jaaaa je hebt helemaal gelijk,
    dat is toch een super kleur, gaaaaaafff plaatje !
    Je kaart is weer helemaal super,
    ik ben ook gek op dit soort kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fleurig kaartje, leuk afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje en die kleuren vind ik ook helemaal geweldig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart! Ook mijn lievelingskleur!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk fris kaartje Jolanda! Top!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Jolanda en dat plaatje helemaal te gek in die kleuren. echt gaaf!!!

    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart!! Echt supers!
    Groetjes Anita ga gauw naar de bloghop. schrok even...zo fel voor een condoleance kaart , haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha oeps... deze kleur zou een beetje too much zijn voor condoleance he Anita haha. Snel naar beneden scrollen, daar staat een wat soberder kaartje voor de bloghop! ;-)

      Verwijderen
  9. Een prachtig kaartje met een prachtig plaatje. En een geweldige kleuren combi daar hou ik wel van. Vind hem geweldig.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda, ik kan me voorstellen dat je deze niet kon weerstaan. Ik had nl. Precies hetzelfde. Hij ligt dus ook mijn buro te wachten om mee aan de slag te gaan. Of het echt vintage is geloof ik niet, daar vind ik het te fel van kleur voor. Maar leuk zijn ze wel en jouw kaart is een plaatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen