donderdag 18 september 2014

Hugs

Goedemiddag allemaal,

Nog 1 nachtje slapen, dan is de Noor! Vriendinnendag. Moet zeggen dat ik er best wel weer een beetje de kriebels van heb. Maar die spanning valt morgen vast van me af zodra iedereen binnen is. We gaan er met zijn allen gewoon een ontzettend leuke dag van maken!


Ik heb nog een kaartje gemaakt met de nieuwe blauwe Noor! Design mal 6002/0360 die vanaf de 25e in de winkels zal liggen. Het plaatje is van Nellie Snellen.


Het leuke aan deze nieuwe mal is dat ie ook meteen een stippellijntje stans zoals je op deze foto goed kunt zien.


Ik heb ook in verschillende kleurtjes labeltjes gestanst, lintje er doorheen en achter het afdrukje geschoven. 


Tot morgen voor diegenen die naar onze Noor! Vriendinnendga komen en de rest maar weer tot ziens op blogs of Facebook. Fijne avond allemaal! 

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooi kaartje Jolanda en die mal is echt te gek!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een gave kaart,
    die vierkante mal is ook heel erg super ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooi dat je nu ook mallen ontwerpt met stiklijntjes. Ik wil je bedanken voor de leuke make and takes tijdens de Noor vriendinnendag. Mijn complimenten voor de dames van je team. Jullie hebben allemaal zo je best gedaan. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen