dinsdag 16 september 2014

SOL kaart

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.... ;-)
We hebben op vrijdag 05 September een SOL (een scrap online) gehouden in de Dutch Doobadoo Facebook groep. 


We gingen een project maken aan de hand van een boodschappenlijstje en ieder kwartier een instructie van Raffaela. Spannend maar heel leuk om te doen.
De basis was aan het einde van de avond klaar, maar ik had nu pas de tijd om hem af te maken.


Het is een pocketkaart geworden, met als basis een Dutch Shape Art mal. Dus een soort zak met een los insteeklabel.


Je kunt dat weer prima in elkaar steken.


Ik heb natuurlijk voor dit kaartje weer gewerkt met de mallen, stempels en papiertjes uit de Noor! Deign Autumn collectie.


Lijkt het jou leuk om dit project ook te maken. Klik dan {HIER} om de aanwijzingen en het boodschappenlijstje van Raff nog eens na te lezen.

Iedereen weer een fijne dag gewenst en tot de volgende keer maar weer. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en de lieve reacties die jullie altijd achterlaten.


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



6 opmerkingen:

  1. Haha ik ben hem achteraf ook nog gaan maken,
    maar ligt nog steeds onaf hier....
    Maar jouw versie is ook heel mooi,
    en al die anderen die meededen ook,
    kheb gave kaarten voorbij zien komen ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super geworden Jolanda due het wacht waard hoor. Mooie herfstkleuren heb je gebruikt!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart geworden!! En Jolanda bedankt voor de mooie hoekmal. Vanmiddag was mijn presentje aangekomen.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi deze herfst kaart Jolanda prachtige details er op

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem vandaag in het echt gezien tijdens de vriendinnendag. Wat was hij prachtig!!! Ik heb er echt van staan genieten, de kleuren waren zo sprekend. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen