maandag 8 september 2014

Summer Memories Challenge

Voor de meesten van jullie zit de zomervakantie er alweer (bijna) op. Tijd dus om een mooie herinnering te maken op bijvoorbeeld een canvas. Of misschien maak je liever een zomers kaartje om zo nog even met je gedachten af te dwalen naar het zonnige oord waar je onlangs vertoefde.

Wij hebben bij Colourstock wat leuks voor jullie bedacht:


Hoe kun je deelnemen?
(deze challenge loopt alleen via Facebook)

1.) Maak een creatie met het thema Summer Memories
2.) Gebruik hierop een product van Colourstock (bijv. Copics, PanPastel of Molotow)
3.) Post je creatie in de Colourstock Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/colourstock/


Wat kun je winnen? De winnaar mag 3 kleuren PanPastel naar keuze:


De challenge loopt van 01 September tot en met 1 Oktober 2014. Iedereen kan in die periode zijn creatie posten in de Facebook groep. Na deze periode zal het Colourstock Design Team een winnaar kiezen en deze bekend maken via het Colourstock blog en de Colourstock Facebook groep. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

En dit is mijn bijdrage voor de challenge:


Ik heb een mixed media canvas gemaakt met een vakantiefoto van mijn lieve vriendinnetjes Sam en Guusje. Achter de foto heb ik een stuk ribbelkarton gescheurd en de randjes aangezet met gesso.


De hoeken heb ik aangezet met een Dutch Mask Art stencil en structuurpasta. Dit heb ik een kleurtje gegeven met PanPastel in de kleur raw umber.


Het lijstje is gemaakt met luchtdrogende klei en een mold. Ook dat heb ik wat aangezet met PanPastel Raw Umber zodat het een beetje een oude look krijgt.


Wat blaadjes, rolroosjes, een flesje en een vuurtoren en mijn canvas was klaar. Het visnet is trouwens ook zo leuk wat ik erachter gebruikt heb, dat komt bij Doe@Ding vandaan!

Ik hoop dat jullie allemaal massaal mee zullen doen met onze uitdaging. Doe je best!

 

3 opmerkingen:

  1. Jij bent echt van alle markten thuis,
    deze canvas ziet er echt heel erg gaaf en schitterend uit ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen