dinsdag 23 april 2019

Mijn favoriete plekje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer aan de slag gegaan met een leuk nieuw model kaart. Dit keer is het een Diamondfold kaart geworden met hier het eindresultaat!


Voor deze kaart heb ik het designpapier Lavender Garden gebruikt.


Neem een blauwe ovalen Noor mal naar keuze en stans deze twee keer uit, gebruik hem 1 x staand en 1 x liggend op je kaart.


De bloemen zijn gemaakt met de nieuwste pons van EK Success. 


Onder de bloemen heb ik wat tilantia en verschillende takjes verwerkt.



Werk je kaart af met een leuk rozetje met een passende tekst.

Voor de dames die een all inclusieve abonnement hebben heb ik weer een video gemaakt van het maken van deze kaart.

Deze workshop is ook los te koop voor 5 euro:



Wil je ook geen enkele Online Workshop van Noor & Zo missen?
Neem dan een all inclusieve maandabonnement voor 10 euro per maand.
Klik {HIER} voor meer info over het all inclusieve abonnement.


Graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: