maandag 15 april 2019

Hoera

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

We hebben weer een super schattig nieuw knipvel bij Bella Lulu met als thema "Pocket Love" in zachte pasteltintjes.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0031 Bella Lulu Knipvel Pocket Love

Het leuke knipvel past super gaaf bij het Bride & Groom designpapier van Noor! Design.

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **

3001/0031 Bella Lulu combideal Pocket Love

Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met dit leuke knipvel. Ik heb gekozen voor het plaatje van het olifantje uit het vel. Deze heeft een bord in zijn hand waar je zelf nog een tekst op kunt stempelen.


We hebben sinds vorige week ook een nieuw vel met vlindertjes van Bella Lulu. Ze fladderen vandaag over mijn kaartje heen zoals je ziet!


Bovenaan de kaart heb ik de Noor! Design stans BIRTHDAY gebruikt en ook hier weer vlindertjes op verwerkt.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens jullie nog veel inspiratie toe met deze hop en een fijne dag!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

11 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes weer!! Superleuk kaartje weer geworden! <3 Die vlindertjes zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, super vind ik het knipvel en ook de vlinders zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een schitterende kaart heb je ervan weten te maken!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb ik afgelopen vrijdag het knipvel van de vlinders en pockets gekocht. Kan gelijk aan de slag.... maar ga ook nog bij de andere kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Jolanda! Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer. Het nieuwe knipvel is super gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen