dinsdag 9 april 2019

Pull Out Panelkaart

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Afgelopen zondag heb ik weer een leuke Online Workshop voor jullie verzorgd in de Noor! Design Facebook groep. Ik heb hierbij deze Pull Out Panelkaart gemaakt.


Neem als basis voor je panel een stuk cardstock van 30,5 x 18 cm en ril dit respectievelijk op 4 - 8 - 15 en 22 cm. Beplak alle panelen met designpapier / cardstock naar keuze. Ik heb ervoor gekozen om er eerst zwart cardstock op te matten.


De basis kaart die eronder komt heeft formaat 21 x 12,5 cm en ook deze heb ik beplakt met zwart cardstock en designpapier uit de nieuwe set Bride & Groom.


Het papier Bride & Groom is al mooi van zichzelf en heeft verder niet veel aankleding meer nodig.


Plak op de voorzijde van je kaart een ovalen Noor mal naar keuze. Beplak ook deze met hetzelfde designpapier en stempel hierop een tekst.


En zo ziet je panel eruit als het uitgeklapt is.

Je kunt het maken van deze kaart ook terugkijken in deze video. Daar laat ik ook zien hoe je het lint kunt plakken om zo een sluiting te maken.



Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit model kaart. Graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3 opmerkingen:

  1. Leuk model en speciaal effect omdat elk laagje gemat is, komt mooi uit! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig papier is er voor gebruikt. Waar kan ik dat kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en heel leuk model!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen