donderdag 11 april 2019

Droom met je ogen open

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)


Goedemorgen dames,

Gezellig dat je ook even langskomt op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes die sinds vorige week in de winkels liggen. Ik heb voor jullie een Triangle foldkaart gemaakt. Lijkt het jou ook leuk om dit model kaart te maken?

Klik {HIER} om deze Online Workshop te bestellen
(de dames die een All Inclusive maandabonnement hebben krijgen deze video natuurlijk ook)


Het is dus een kaart die bestaat uit 3 panelen van 15 x 15 cm als je hem open vouwt. Beetje lastig te fotograferen maar ik zal op Facebook een filmpje voor jullie plaatsen van de kaart.


Op de voorzijde van de kaart heb ik de nieuwe blauwe vierkante Noor mal verwerkt. Daarop een plaatje van het nieuwe Bella Lulu knipvel Pocket Love.


Op de voorzijde heb ik weer een leuke button gemaakt met een tekst uit het Bella Lulu knipvel.



De binnenzijde van de kaart heeft niet zo heel veel nodig want het nieuwe papier Bride & Groom is al mooi genoeg van zichzelf.


En zo ziet de kaart eruit als deze opengeklapt is.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:

Joyce

Ik wens jullie nog veel inspiratie toe!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 


17 opmerkingen:

  1. Mooi papier! En ja... vlinders.... dan ben ik al verkocht :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Leuke combi van de schattige konijnplaatjes, het elegante frame en de romantische papiertjes!
    Mooie inspiratie voor de nieuwe release!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartmodel en zo'n mooi papier ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en prachtige kleurtjes. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Super leuk model en ook het papier is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart, gelukkig heb ik het all-inclusive abonnement.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in een superleuk model....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige, schattige kaart heb je met dit supermooie modelletje gemaakt, Jolanda!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje en wat zijn die konijntjes lief!
    Het papier is prachtig, dat wordt weer rennen naar de winkel om een kaartje te maken voor onze dochter die volgende maand gaat trouwen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele aparte en prachtige kaart. Mooie kleuren echt mijn stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bravo tres joli modéle et j'adore les lapin dans le parapluie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hou ik hiervan! Zacht en lieflijk kaartje 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en leuk modelletje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen