maandag 8 april 2019

Volg de paashaas

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Het lijkt erop dat het echt voorjaar begin te worden
We hebben weer een super leuk nieuw Bella Lulu knipvel in de collectie dat hier prima bij aansluit, namelijk Lovely Aquarels.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit mooie knipvel past weer perfect bij het Noor! design Lovely Aquarels designpapier. Zijn de kleurtjes niet te gek?

** klik {HIER} om de Combi Deal te bestellen **

3001/0030 Bella Lulu combideal  Lovely Aquarels
Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met deze heerlijke papiertjes en plaatjes!


De basis heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch Box Art mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb de plaatjes uit het Bella Lulu knipvel geknipt en hiermee het doosje opgepimpt samen met de Noor! grasrand.


Aan het doosje heb ik zelf een hengsel gemaakt zodat het een mandje wordt. Snijd hiervoor een strook cardstock van 30 x 2,5 cm en plak hierop designpapier 29 x 2 cm. Plak de strook aan beide zijden tegen je doosje aan.


De tekst uit het Bella Lul knipvel heb ik weer verwerkt op de geschulpte cirkels gestanst met mijn favoriete Tonic mallenset.

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Het doosje heb ik gevuld met schuimpjes en zo heb je een gezellig paaspresentje!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  


10 opmerkingen:

  1. een heel erg mooi projectje is het zo geworden ! knap
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk paasdoosje met dit knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Krijg er zin in om het te maken.wat is die grasmal toch een must-have.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super gaaf dit paasmandje. Ik ben echt helemaal verliefd op dit designpapier en de bijpassende knipvellen. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Bella Lulu!!! En wat heb je er weer een fantastische mooie creatie van weten te maken Jolanda!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Jolanda! Ik moet nog aan de slag met deze papiertjes...
    groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk paasmandje en het nieuwe knipvel is hier heel leuk op verwerkt, heel mooi Jolanda.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen