maandag 8 april 2019

Samenwonen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch Card Art mal van het vogelhuisje. Je kunt hier natuurlijk een voorjaarskaart mee maken maar ik heb er een verhuiskaart van gemaakt voor een stel dat gaat samenwonen.


Neem als basis een Dutch Shape Art mal XL zodat je een beetje ruimte hebt om te pimpen. Teken en knip het vogelhuisje uit. Ik heb houtpapier van Noor! Design gebruikt voor het vogelhuisje.


De prachtige prenten komen uit de Bloomville collectie van Mintay. I heb hier delen uit geknipt. 


Ook mogen op deze creatie de nieuwe eucalyptus takjes van Noor! Design niet ontbreken. Ik heb ze gestanst uit stempelpapier en vervolgens op kleur gemaakt met distress inkt in de kleur iced spruce. Op die manier lijken ze net echt!


De takjes kun je weer verwerken achter de plaatjes van Mintay zoals ik gedaan heb bij de bloementoef en bij het vogelnest.


Onderaan de kaart is ook de nieuwe Noor! Design randmal nog verwerkt. Die geeft een mooi "kantje" onderaan je kaart.


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje. Dank weer voor jullie bezoekjes!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   




1 opmerking: