vrijdag 12 april 2019

Here we are

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vandaag hebben de meiden uit ons Noor & Zo Design Team allemaal de online workshop "Loaded Babykaart" voor jullie gemaakt maar dan in heel veel verschillende uitvoeringen.

** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **



(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze workshop is als volgt:
- opbouw loaded kaart
- gratis patroon met uitleg
- labels maken met de Vaessen pons
- insteek maken met de Tonic scallop cirkelstanden

Ook ik heb er nog 1 gemaakt en dit keer met de collectie At the Zoo.


Ik heb er fotos in verwerkt als aandenken aan een dagje Safaripark, dat kan natuurlijk ook.


Maak een leuke rozet op een ijsstokje en steek deze ook in je loaded envelop. 


Ik heb de kaart verder afgewerkt met een blauwe cirkelmal van Noor! Design met bijpassende randstaat. Steek in je pocket nog wat leuks labels, tags en vul naar eigen idee.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Fijne dag nog allemaal!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



6 opmerkingen:

  1. Schitterend model en uitvoering!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Jolanda. Wat is er veel te zien in deze kaart 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is deze gaaf geworden Jolanda. Ik vind dit model kaart zo leuk. Je kan het voor zo veel gelegenheden gebruiken. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij leuk! Heb nooit niks met de kleur oranje gehad, deze gebruik ik dan ook vrijwel nooit maar als ik het zo zie ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart en veel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen