maandag 14 juli 2014

Make a splash

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je druk bezig bent (ik in dit geval met werken), maar dat je dan afgeleid wordt door Facebook? Ik zag het canvasdoek van Jolanda van 't Scraphuis voorbij komen met daarop het MDF Anker van Let's Get Bizzee en toen dacht ik: "oh ja die heb ik ook nog liggen!". Tijd dus om ermee aan de slag te gaan.


Als basis heb ik de Noor! Design MDF Deurhanger gebruikt. Deze heb ik eerst wit gemaakt met gesso. Op het MDF heb ik met structuurpasta en een Dutch Mask Art stencil bubbels gemaakt. Ook het MDF anker heb ik wit gemaakt met gesso. Vervolgens heb ik zowel de deurhanger als het anker een kleurtje gegeven met PanPastel in de kleur Raw Umber.


OP het anker heb ik een bedel van een kompas geplakt en rondom het anker wat touw geknoopt. De tekst komt van een stempelset uit de Noor! Design Collectie Under the Sea.


Werk je project af met de Noor! Design swirl en heel veel tilantia, schelpjes en parels. Iedereen nog een fijne middag gewenst en tot de volgende post maar weer!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



6 opmerkingen:

  1. Wow Jolanda wat een gave deurhanger heb je gemaakt GEWELDIG mooi.
    Even een vraagje waar koop je tilantia rond de kerst zie ik het wel in het tuincentrum
    maar ik ben het nu nog niet tegen gekomen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt mij dat ze dit het hele jaar door wel hebben bij het tuincentrum hoor Ghea, hier bij ons tenminste wel. Ik was bij Intratuin. Je kunt ook ander natuurlijk materiaal gebruiken. Bij Action ligt ook regelmatig wel wat leuks!

      Liefs,
      Jolanda

      Verwijderen
  2. Zo mooi geworden.. Groetjes Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous, I wish I could get some of these masks over here in Australia, love the stamps too and have just joined your wonderful artistic blog as a new follower..xx
    ♥aNNie

    The Journey is the Start



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous tag!! Well done, so many beautiful details to look at, cool textures and great dimension :) tfs, hugs and smiles, Linda

    BeantwoordenVerwijderen