zaterdag 19 juli 2014

Every summer has a story

De nieuwe artikelen liggen al bijna weer in de winkels. Tijd dus om wat nieuwe mallen eens grondig te testen. Voor dit kaartje ben ik begonnen met de nieuwe ronde doilie 6002/0361 en de randmal 6002/0362, die vanaf volgende week in de winkels zullen liggen.


Het designpapier komt uit het Noor! Design papierblok Shabby Chic 6011/0303.


Het kleine glazen flesje heb ik van Janet gekregen en heb ik gevuld met zand. Ze heeft deze op Ebay gescoord. Ik heb me voorgenomen dat ik me ook in Ebay ga verdiepen, en het waarschijnlijk helemaal leeg ga kopen! ;-)

En zoals heel vaak, kon ik natuurlijk weer niet de juiste kleur bloemen vinden voor mijn kaart. Dus heb ik ze zelf gemaakt met de Noor! Design Floral Flourishes stans 6002/0156. Achter de bloemen nog wat Noor blaadjes.


Het hekje komt uit de serie Garden. Ik heb uit designpapier ook nog een cirkel gestanst en hier de tekst "Every summer has a story" uit de Noor! Design Summer Lovin set 6410/0027 op gestempeld.


Ik wens jullie nog een fijne zaterdag, geniet van het mooie weertje!



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten