donderdag 3 juli 2014

Demodag bij Doe@Ding

Sinds vorige week liggen de eerste Noor! Design artikelen voor kerst alweer in de winkels. Ik kreeg daardoor zelf helemaal zin om aan de kerstkaartjes te beginnen.


Voor dit kaartje heb ik het nieuwe Noor! Design papierblok 6011/0306 Winter Wishes gebruikt. Dit papier combineert prima met kraft. 


Op de bovenhoek heb ik uit wit cardstock de nieuwe Vintage Borders stans 6002/0359 gestans en geembost. Hierop wat natuurlijk materiaal, bloemetjes en een parel. Als je dit plakt met een lijmpistool zit het goed vast. 


Er is nog een andere mooie nieuwe Noor! Design mal uitgekomen vorige week, en dat is deze ster 6002/0358

 

Op de mal met ster heb ik een metalen klok geplakt met een parel. 


En kennen jullie deze Winter Wishes stempels nog. Ik heb ze met transparante Versamark inkt gestempeld op het designpapier uit het Winter Wishes blok. Hier overheen wit embossing poeder en daarna verhit. 


Mijn vakantie zit er dus weer op, dus dat betekent dat ook de demo-agenda weer van start gaat. Aanstaande zaterdag zijn we weer met zijn allen bij het altijd gezellige Doe@Ding in Spijkenisse voor een demodag.


Ik hoop jullie allemaal weer live te zien zaterdag in Spijkenisse. Tot dan!




 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten