dinsdag 22 juli 2014

Dikke Knuffel voor jou

Vandaag voor jullie een lekker knalkaartje. Zoals jullie misschien weten ben ik tegenwoordig vaak een tandem met Saskia. Sas kleurt het stempelafdrukje en ik maak er een kaart bij. Zo kreeg ik laatst dit gekleurde afdrukje van Mo Manning.


Het was even zoeken naar passend designpapier, maar we hebben bij Noor! Design al zoveel leuke blokjes uitgebracht dat ik ook hier weer wat bij te vinden was. Het werd het blokje van de collectie At the Movies:


Op deze kaart heb ik zelf bloemetjes gemaakt met het Dutch Fabric Art van Dutch Doobadoo. Ik heb het kunstleder in de kleur oranje gebruikt. Dit materiaal stanst prima met de Noor! Design Floral Flourishes stansen. Afgewerkt met een parel in het midden en wat streepjes gezet met de Molotow marker. Achter de bloemen heb ik diverse blaadjesstansjes van Noor! Design gebruikt.


Bij dit afdrukje vond ik de vlinderrand ook wel passend, dus die hebben we ook maar weer eens voor de dag gehaald. Het designpapier heb ik nog wat extra bewerkt met Dutch Mask Art stencils en wat stempels.


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en is dus ingekleurd met Copic Markers. 


Vandaag staat een dagje freubelen bij Joyce op de planning. We hebben nog wat nieuwe dingen die samen uitgewerkt moeten worden, dus dat gaan we maar eens doen!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



8 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk vrolijk kaartje leuk papier heb je erbij gevonden.....jullie zijn
    een geweldig team , samen hebben jullie er een fantastisch mooi kaartje van gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was ook erg leuk om te doen samen Ghea. Dit gaan we zeker vaker doen!

      Verwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje en wat een prachtige kleurtjes bi jelkaar
    Gr Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig ik krijg er al een herfstgevoel van door de kleurtjes.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem we komen later dit jaar ook nog met een hele mooie herfstcollectie, met mooie warme kleuren!

      Verwijderen
  4. Such a cute little fairy, love the colours, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi kaartje met deze warme kleuren. Je hebt er prachtig papier en fraaie details bij gekozen. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen