zaterdag 5 juli 2014

Feliz Navidad

Goedemorgen allemaal, we zijn lekker vroeg op vandaag want er staat een demodag gepland bij Doe@Ding in Spijkenisse. Voor ik vertrek wil ik jullie nog graag een kaartje laten zien wat ik ook voor de demo gemaakt heb met de laatste nieuwe Noortjes.


Het vintage plaatje is trouwens van HobbyVoordelig. Er is weer een hele mooie serie vellen uitgekomen waar je de mooiste kerstkaarten mee kunt maken.


Op een kerstkaart mag een mooie tekst natuurlijk niet ontbreken. Ik heb deze gestempeld met de witte Stazon op het designpapier uit het Noor! Design blok Winter Wishes.


De stempelset 6410/0114 bevat zowel teksten als leuke afbeeldingen.

 

De mooie randmal 6002/0316 die je hier ziet met halve cirkels is ook weer een nieuwe van Noor! Design die sinds vorige week in de winkels ligt.


En bovenaan dit kaartje vliegen Santa met zijn rendieren voorbij. Ik heb de mal 6002/2026 dubbel uitgestanst zodat er een dubbele rij rendiertjes ontstaat.


Ik wens iedereen een fijne dag. Wij gaan eerst een dagje werken in Spijkenisse en vanavond heerlijk Oranje kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten