donderdag 13 december 2018

Winter Wonderland

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi en gezellig dat je ook even bij mij langshopt. Ik denk dat jullie al heel veel moois gezien hebben van onze Noor meisjes met de nieuwe collectie en ik mag dit keer de hekkensluiter zijn.


Ik ben maandagavond LIVE op Facebook al aan de slag gegaan met het nieuwe Winter Wonderland papier. Dit heb ik natuurlijk gecombineerd met de leuke gnomes en uiltjes op het bijpassende knipvel.


Als je door de cirkel in de kaart gluurt zie je nog een heel gezellig winters tafereeltje.


Om deze kaart te maken heb je deze materialen nodig:

Cardstock formaat 30 x 14 cm, ril dit op 12 en 24 cm.
Cardstock 20 x 14 cm, ril dit aan beide zijden op 1 cm en precies in het midden.

Designpapier:
2 stuks formaat 13,5 x 5,5 cm
2 stuks formaat 13,5 x 11,5 cm
2 stuks formaat 13,5 x 8,5 cm
Tacky tape
Cirkelstans doorsnee 10 cm + 1 maatje groter
Stansen voor de afwerking

Wil je het filmpje van deze kaart nog eens terugzien? Kijk dan op het Noor! Design You Tube kanaal:



We hebben hierbij ook weer een leuk ACTIEPAKKET voor jullie gemaakt:


Bedankt weer voor jullie bezoekje. Vanaf hier mag je de hop eindigen!


   


15 opmerkingen:

  1. ik vond 'm maandag al mooi, maar hoe vaker je kijkt, hoe meer details opvallen! superleuke kaart .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo verliefd op deze kaart, heb ook je filmpje gekeken. Deze ga ik echt ook maken. Weet niet of het voor deze kerst lukt maar anders vast voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schitterend. Dit is voor de eeste keer dat ik mee hop. Echt heel erg leuk. Heb vele leuke dingen gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart en zeker als je ziet hoe hij tot stand is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, helemaal vergeten te bedanken voor deze mooi blog hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi en zo gaaf. Van het weekend ga ik proberen een eigen versie te Maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer gezellig kaartje en mooie kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooie creatie met die doorkijk Jolanda....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze is van de life...Zo leuk!! Moet hem nog maken maar TE leuk om niet te doen!! GAAF!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart weer 😍😍. Het Winter Wonderland papier vind ik erg mooi. Vind het leuk dat je het kan combineren net het Winter Wonderland blok. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart. Ik vind het ook een super leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen