dinsdag 18 december 2018

Kom je ook?

Goedemorgen allemaal,

Er zijn weer een hoop nieuwe producten op de markt gekomen van Jilliez. Mijn handen jeukten dus om ermee aan de slag te gaan. Gisteren heb ik in een LIVE uitzending deze gezellige kerstkaart gemaakt. 


Wil je het filmpje nog eens terugkijken? Dan kan dat op het Noor! Design You Tube kanaal:


Ik heb op deze kaart lekker gespeeld met de nieuwe Jilliez Metallic Brushmarkers. Je kunt hiermee dus inkleuren, achtergronden maken en zelfs stempelen.


De kaart is afgemaakt met wat leuke tekststempels, deze zijn van Bella Lulu.


Langs deze kaart heb ik een leuk doodle randje gemaakt met de nieuwe Jilliez Artliners. Ze zitten per 5 stuks in een verpakking en hebben verschillende puntdiktes. 




Het stempelafdrukje heb ik, onder leiding van Corry, ingekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers.

Bij deze LIVE uitzending hoort natuurlijk ook weer een leuk ACTIEPAKKET dat je met een leuke korting in onze Noor & Zo webshop kunt bestellen:
{bestel HIER}



We hebben een leuke bloghop voor jullie gemaakt met het Jilliez team!
Wat moet je doen?
  • Hop op 18 decemer 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!

Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van :



Ik wens jullie veel plezier met hoppen!

   


3 opmerkingen:

  1. leuk dat ik hem zien worden zoals hij nu is. <3 Binnenkort zie je wat ik met de markers/pennen ga schrijven, dank je wel voor het winnen 😘. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen