dinsdag 4 december 2018

Een jaartje ouder

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand gemaakt met de Dutch Card Art mal van het kaasplankje uit de Dutch Doobadoo collectie. Is het weer geen superleuk model?


Het designpapier komt uit de Noor! Design set Lavender Garden en dit is gecombineerd met de kikkers uit het Bella Lulu opkikker knipvel.


In het midden heb ik een blauwe Noor mal gebruikt met mooie swirls en daarin een leuke tekst gestempeld. Zien jullie de leuke details in deze cirkelvormige stans? Er worden ook meteen kleine dots gestanst voor een speels effect.


Ik heb het kaartje afgewerkt met leuke bloemen gemaakt met de Noor! Design Chrysant stans. Ik heb de bloem opgebouwd uit 2 kleurtjes paars cardstock, en dit om en om gebruikt.


Deze kaart is tevens mijn bijdrage voor de Sketch Challenge bij Dutch Doobadoo deze maand. Ik heb voor jullie onderstaande leuke sketch weer getekend. 

4


Deze keer gaan we met het kaasplankje 470.713.167 aan de slag.
Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen met deze uitdaging!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten