zondag 9 december 2018

Did you smile today?

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Daar zijn we weer! Hier met uitvoering 2 van het pocket pages mini album gemaakt met de nieuwste mal van Dutch Doobadoo. Deze keer heb ik gewerkt met de Happy Travel collectie van Noor! Design. Hierbij kun je heel veel soorten foto's verwerken zoals bijvoorbeeld van reizen of vakantie.


Ik heb mijn fotos met de Canon Selphy afgedrukt in sepia-kleur, dat vond ik het mooiste bij dit designpapier. Formaat van de fotootjes is 5 x 5 cm.





En zo ziet het boekje er in elkaar gevouwen uit, een mooi klein pakketje van 7 x 7 cm.


Het boekje sluit met een mini magneetje. Hoe dit werkt laat ik ook in het filmpje zien dat je nu op You Tube terug kunt kijken. 


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit leuke mini project.
Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten