vrijdag 26 oktober 2018

Winter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi,

Gezellig dat je weer even langs komt op mijn blog. Ik heb vandaag weer een winters kaartje dat ik jullie graag wil laten zien.


De basis voor de kaart is gemaakt met de Dutch Fold Card Art spring stepper. Het designpapier komt uit de set Rustic Christmas. En bij dat papier hebben we natuurlijk nu ook weer een bijpassend Bella Lulu knipvel:


En hoe vinden jullie mijn tekst: This is winter. Die leuke stansmal "this is" met pijl komt uit onze nieuwe SCR@ collectie en is natuurlijk voor heel veel doeleinden te gebruiken.


Op dit model kaart heb ik de tekst WINTER gemaakt met een Dutch Card Art mal. Bovenaan de kaart heb ik de nieuwe ijspegelrand uit de Silent Night collectie gebruikt. Deze kun je ook embossen waardoor hij net echt lijkt.


En hier nog even het zij-aanzicht van de kaart zodat je de Dutch Doobadoo mal die gebruikt is wat beter kunt zien.


Graag tot een volgende keer maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten