maandag 29 oktober 2018

Kerst is de beste tijd

Goedemorgen,

Wat gezellig dat jullie allemaal weer een rondje hoppen langs onze Bella Lulu creaties. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Rustic Christmas collectie. Naar een idee van Judith heb ik deze leuke kersthanger gemaakt met rozetten.


Het cardstock wat ik erbij gebruikt heb is Florence texture in de kleur raffia. Dit combineert erg mooi met het Rustic Christmas designpapier zoals je ziet. 


Op de grootste rozet heb ik een blauwe Noor! Design mal verwerkt. Knip een leuke gnome met uil uit en verwerk deze op je rozet. 


Het Vintage Border randje van Noor! Design leent zich perfect voor het maken van deze rozetten!


En zoals jullie misschien onlangs al wel in een filmpje gezien hebben, hebben we voor de liefhebbers een leuk Bellalicious pakket gemaakt met daarin alle benodigdheden voor het maken van deze kersthanger. Ook zit er een hele duidelijke stap voor stap handleiding bij!

** klik {HIER} om deze kit te bestellen **
Je kunt het knipvel en het designpapier bij ons natuurlijk ook gewoon los bestellen.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0020 Bella Lulu Knipvel Rustic Christmas
Het leuke knipvel past qua kleurtjes weer perfect bij het Rustic Christmas designpapier van Noor! Design.

** klik {HIER} om de papierset te bestellen **

6011/0541 Paper bloc Rustic Christmas

Vanaf hier mag je nog even terughoppen naar het Noor & Zo blog. We hopen dat deze bloghop jullie weer mocht inspireren!


   


11 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk is dit Jolanda!! Visueel ingesteld als ik ben zie ik het kleine uiltje op het kleine rozetje al slingeren onder gezellig geroep van Wiehhhhhh ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie rozetten heb je gemaakt en in een leuk geheel verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf, ik lig met gezonde spanning bij de voordeur te wachten tot het pakket binnen is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Initieel was ik geen van de rozetten, maar deze vind ik wel erg leuk! Mooie kleurtjes en speels! Hier houd ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf, Ik wou dat ik dat zo kon maken😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem nog steeds supertof! Heb de kid al in huis en ga hem zeker maken als ik dat weer red! Erg gaaf😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zo mooi! Gelukkig kom ik vanavond oefenen om de rozetten zelf ook te maken!

    BeantwoordenVerwijderen